Zaj臋cia fitness

 

START AEROBIK Zaj臋cia przeznaczone dla wszystkich! Ich forma oparta na podstawowych krokach i prostej choreografii. Druga cz臋艣膰 zaj臋膰 to trening mi臋艣ni brzucha, po艣ladk贸w i ud, cz臋sto z wykorzystaniem przyrz膮d贸w treningowych.

 

START STEP - Trening dla ka偶dego. Pewna cz臋艣膰 operatora na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia z liczn膮 prost膮 kombinacj膮, doskonale anga偶uje mi臋艣nie ud i po艣ladk贸w. Druga cz臋艣膰 to efektywne wzmocnienie mi臋艣ni brzucha, ud i po艣ladk贸w z wykorzystaniem dodatkowego sprz臋tu ( ci臋偶arki, bosu, tubingi, obci膮偶niki, pi艂ki du偶e i ma艂e )

 

 

TBC 鈥 zaj臋cia o charakterze wytrzyma艂o艣ciowo鈥搒i艂owym z u偶yciem rozmaitych przybor贸w. Pierwsza cz臋艣膰 lekcji o charakterze cardio druga po艂owa zaj臋膰 ma charakter wzmacniaj膮cy. Zaj臋cia przeznaczone dla wszystkich, kt贸rzy chc膮 zbudowa膰 podstawow膮 kondycj臋 oraz wyrze藕bi膰 swoje cia艂o.

 

 

BODY PUMP - zaj臋cia, w kt贸rych mo偶e wzi膮膰 udzia艂 ka偶dy bez ogranicze艅,  bez wzgl臋du na stopie艅 wytrenowania, koordynacji ruchowej czy kondycji. 膯wiczenia ze sztang膮 na kt贸rej ci臋偶ar dostosowujecie indywidualnie do w艂asnych potrzeb .Jest to trening kompleksowy na wszystkie partie cia艂a o charakterze wytrzyma艂o艣ciowo 鈥 si艂owym, dzi臋ki kt贸remu uzyskacie pi臋kn膮 rze藕b臋 cia艂a, redukuj膮c zb臋dn膮 tkank臋 t艂uszczow膮, bez przyrostu tkanki mi臋艣niowej w obwodzie. 

 

TABATA Trening interwa艂owy, polegaj膮cy na wykonywaniu danego 膰wiczenia w 8 seriach po 20 sekund z 10 sekundowymi przerwami. Trening tego typu to skuteczny spos贸b na spalenie tkanki t艂uszczowej i podkr臋cenie metabolizmu. 膯wiczenie w ten spos贸b pozwala spali膰 wi臋cej t艂uszczu ni偶 tradycyjne 膰wiczenia aerobowe. Podstawowy warunek prawid艂owej tabaty:

dajesz z siebie wszystko ! 

 

STEP + BRZUCH - Energiczny trening ca艂ego organizmu z wykorzystaniem podestu do 膰wicze艅 i co za tym idzie ciekawej dynamicznej choreografii. W pierwszej cz臋艣ci treningu pracujemy nad wytrzyma艂o艣ci膮 oraz akcentujemy prace ud i po艣ladk贸w. Druga cz臋艣膰 zaj臋膰 skupiona jest na treningu mi臋艣ni brzucha.

 

WAKE UP - poranne zajecia o 艣redniej intensywno艣ci, maj膮ce na celu pobudzenia organizmu do intensywnej pracy w ci膮gu dnia. Gwarantujemy poranny zastrzyk dobrej energii, popraw臋 kondycji i wydolno艣ci organizmu, spalenie tkanki t艂uszczowej.

 

STRETCHING mentalne zaj臋cia rozci膮gaj膮ce, wykorzystuj膮ce r贸偶ne formy stretchingu: dynamiczny, aktywny, pasywny, izometryczny. Dzi臋ki tym zaj臋ciom Twoje cia艂o b臋dzie gibkie, a mi臋艣nie smuk艂e i elastyczne

 

SZKO艁A PLEC脫W -  Je偶eli walczysz z b贸lem kr臋gos艂upa to te zaj臋cia s膮 dla Ciebie! To zestaw 膰wicze艅 prozdrowotnych, mobilizuj膮cych, stabilizuj膮cych, rozci膮gaj膮cych mi臋艣nie przykr臋gos艂upowe oraz struktury 艣ci臋gniste i wi臋zad艂owe.  


 

TRENING OBWODOWY - prowadzony na si艂owni na bazie 10 r贸偶nych 膰wicze艅 na ma艂ych ci臋偶arach lub na 膰wiczeniach z w艂asnym ci臋偶arem swojego cia艂a. Ma za zadanie pobudzenie wszystkich partii mi臋艣niowych, a w efekcie poprawi膰 wytrzyma艂o艣膰 mi臋艣niow膮 danych partii mi臋艣niowych jak i adaptacj臋 organizmu do proponowanych 膰wicze艅.

Zaj臋cia s膮 modyfikowane i dostosowane pod poziom i umiej臋tno艣ci grupy treningowej.