Zaj臋cia fitness

 

START AEROBIK 

Zaj臋cia przeznaczone dla wszystkich! Ich forma oparta na podstawowych krokach i prostej choreografii. Druga cz臋艣膰 zaj臋膰 to trening mi臋艣ni brzucha, po艣ladk贸w i ud, cz臋sto z wykorzystaniem dodatkowych obci膮偶e艅, pi艂ek ma艂ych i du偶ych, bosu i gum.

 

AEROBIK + BRZUCH


Kompleksowy trening ca艂ego cia艂a. W rytmie energicznej muzyki proste efektywne choreografie. Druga cz臋艣膰 skoncentrowana na intensywnej pracy mi臋艣ni brzucha.

 

START STEP 

Trening dla ka偶dego. Pewna cz臋艣膰 operatora na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia z liczn膮 prost膮 kombinacj膮, doskonale anga偶uje mi臋艣nie ud i po艣ladk贸w. Druga cz臋艣膰 to efektywne wzmocnienie mi臋艣ni brzucha, ud i po艣ladk贸w z wykorzystaniem dodatkowego sprz臋tu ( ci臋偶arki, bosu, tubingi, obci膮偶niki, pi艂ki du偶e i ma艂e).

 

STEP + BRZUCH

Energiczny trening ca艂ego organizmu z wykorzystaniem podestu do 膰wicze艅 i co za tym idzie ciekawej dynamicznej choreografii. W pierwszej cz臋艣ci treningu pracujemy nad wytrzyma艂o艣ci膮 oraz akcentujemy prace ud i po艣ladk贸w. Druga cz臋艣膰 zaj臋膰 skupiona jest na treningu mi臋艣ni brzucha.

 

TABATA

Trening interwa艂owy, polegaj膮cy na wykonywaniu danego 膰wiczenia w 8
seriach po 20 sekund z 10 sekundowymi przerwami. Trening tego typu to skuteczny spos贸b na spalenie tkanki t艂uszczowej i podkr臋cenie metabolizmu. 膯wiczenie w ten spos贸b pozwala spali膰 wi臋cej t艂uszczu ni偶 tradycyjne 膰wiczenia aerobowe. Podstawowy warunek prawid艂owej tabaty: dajesz z siebie wszystko :)

 

SPALANIE + BRZUCH

Zaj臋cia og贸lnorozwojowe, kt贸rych celem jest wysmuklenie ca艂ego cia艂a oraz poprawienie wydolno艣ci organizmu. 膯wiczenia z wykorzystaniem przybor贸w fitness: stepy, tubingi, hantle, bosu, pi艂ki. Regularne 膰wiczenia zaowocuj膮 spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mi臋艣ni, wymodelowaniem i uj臋drnieniem ca艂ego cia艂a, spaleniem tkanki t艂uszczowej, po prostu zgrabn膮 sylwetk膮!

 

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)

Zaj臋cia TBC zawieraj膮  proste pojedyncze 膰wiczenia wzmacniaj膮ce z wykorzystaniem r贸偶nych przyrz膮d贸w tj.  pi艂ki, ci臋偶arki, gumy, stepy czy ekspandery 鈥 wykonywane s膮 zar贸wno na stoj膮co jak i w pozycji le偶膮cej. Skuteczno艣膰 TBC polega na wielu powt贸rzeniach tych samych 膰wicze艅. Dzi臋ki temu kszta艂tuj膮 po艣ladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust. Zaj臋cia  ko艅cz膮 si臋 rozci膮ganiem mi臋艣ni, kt贸re pracowa艂y podczas zaj臋膰.  Dzi臋ki TBC nie tylko wyrze藕bisz mi臋艣nie i ukszta艂tujesz sylwetk臋, 膰wiczenia zwi臋kszaj膮 wydolno艣膰 fizyczn膮, poprawiaj膮 koordynacj臋 ruch贸w, przyspieszaj膮 spalanie t艂uszczu i poprawiaj膮 przemian臋 materii. Tego typu zaj臋cia przeznaczone s膮 dla os贸b w ka偶dym wieku i na ka偶dym etapie zaawansowania treningowego.

 

STEP MIX

Proste zaj臋cia choreograficzne z wykorzystaniem stopni do 膰wicze艅 , opr贸cz silnego efektu poprawy wydolno艣ci fizycznej i koordynacji, wzmacniaj膮 mi臋艣nie n贸g i po艣ladk贸w. Step jest punktem odniesienia w tworzeniu choreografii, kt贸ra staje si臋 艣wietn膮 zabaw膮. Ta forma przeznaczona jest dla os贸b lubi膮cych wyzwania choreograficzne przy fajnej, rytmicznej  muzyce.