Zajęcia fitness

 

START AEROBIK Zajęcia przeznaczone dla wszystkich! Ich forma oparta na podstawowych krokach i prostej choreografii. Druga część zajęć to trening mięśni brzucha, pośladków i ud, często z wykorzystaniem przyrządów treningowych.

 

START STEP - Trening dla każdego. Pewna część operatora na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia z liczną prostą kombinacją, doskonale angażuje mięśnie ud i pośladków. Druga część to efektywne wzmocnienie mięśni brzucha, ud i pośladków z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu ( ciężarki, bosu, tubingi, obciążniki, piłki duże i małe )

 

 

TBC – zajęcia o charakterze wytrzymałościowo–siłowym z użyciem rozmaitych przyborów. Pierwsza część lekcji o charakterze cardio druga połowa zajęć ma charakter wzmacniający. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zbudować podstawową kondycję oraz wyrzeźbić swoje ciało.

 

 

BODY PUMP - zajęcia, w których może wziąć udział każdy bez ograniczeń,  bez względu na stopień wytrenowania, koordynacji ruchowej czy kondycji. Ćwiczenia ze sztangą na której ciężar dostosowujecie indywidualnie do własnych potrzeb .Jest to trening kompleksowy na wszystkie partie ciała o charakterze wytrzymałościowo – siłowym, dzięki któremu uzyskacie piękną rzeźbę ciała, redukując zbędną tkankę tłuszczową, bez przyrostu tkanki mięśniowej w obwodzie. 

 

TABATA Trening interwałowy, polegający na wykonywaniu danego ćwiczenia w 8 seriach po 20 sekund z 10 sekundowymi przerwami. Trening tego typu to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Podstawowy warunek prawidłowej tabaty:

dajesz z siebie wszystko ! 

 

STEP + BRZUCH - Energiczny trening całego organizmu z wykorzystaniem podestu do ćwiczeń i co za tym idzie ciekawej dynamicznej choreografii. W pierwszej części treningu pracujemy nad wytrzymałością oraz akcentujemy prace ud i pośladków. Druga część zajęć skupiona jest na treningu mięśni brzucha.

 

WAKE UP - poranne zajecia o średniej intensywności, mające na celu pobudzenia organizmu do intensywnej pracy w ciągu dnia. Gwarantujemy poranny zastrzyk dobrej energii, poprawę kondycji i wydolności organizmu, spalenie tkanki tłuszczowej.

 

STRETCHING mentalne zajęcia rozciągające, wykorzystujące różne formy stretchingu: dynamiczny, aktywny, pasywny, izometryczny. Dzięki tym zajęciom Twoje ciało będzie gibkie, a mięśnie smukłe i elastyczne

 

SZKOŁA PLECÓW -  Jeżeli walczysz z bólem kręgosłupa to te zajęcia są dla Ciebie! To zestaw ćwiczeń prozdrowotnych, mobilizujących, stabilizujących, rozciągających mięśnie przykręgosłupowe oraz struktury ścięgniste i więzadłowe.  


 

TRENING OBWODOWY - prowadzony na siłowni na bazie 10 różnych ćwiczeń na małych ciężarach lub na ćwiczeniach z własnym ciężarem swojego ciała. Ma za zadanie pobudzenie wszystkich partii mięśniowych, a w efekcie poprawić wytrzymałość mięśniową danych partii mięśniowych jak i adaptację organizmu do proponowanych ćwiczeń.

Zajęcia są modyfikowane i dostosowane pod poziom i umiejętności grupy treningowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Salsa