Zajęcia fitness

 

START AEROBIK 

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich! Ich forma oparta na podstawowych krokach i prostej choreografii. Druga część zajęć to trening mięśni brzucha, pośladków i ud, często z wykorzystaniem dodatkowych obciążeń, piłek małych i dużych, bosu i gum.

 

AEROBIK + BRZUCH


Kompleksowy trening całego ciała. W rytmie energicznej muzyki proste efektywne choreografie. Druga część skoncentrowana na intensywnej pracy mięśni brzucha.

 

START STEP 

Trening dla każdego. Pewna część operatora na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia z liczną prostą kombinacją, doskonale angażuje mięśnie ud i pośladków. Druga część to efektywne wzmocnienie mięśni brzucha, ud i pośladków z wykorzystaniem dodatkowego sprzętu ( ciężarki, bosu, tubingi, obciążniki, piłki duże i małe).

 

STEP + BRZUCH

Energiczny trening całego organizmu z wykorzystaniem podestu do ćwiczeń i co za tym idzie ciekawej dynamicznej choreografii. W pierwszej części treningu pracujemy nad wytrzymałością oraz akcentujemy prace ud i pośladków. Druga część zajęć skupiona jest na treningu mięśni brzucha.

 

TABATA

Trening interwałowy, polegający na wykonywaniu danego ćwiczenia w 8
seriach po 20 sekund z 10 sekundowymi przerwami. Trening tego typu to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Ćwiczenie w ten sposób pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Podstawowy warunek prawidłowej tabaty: dajesz z siebie wszystko :)

 

SPALANIE + BRZUCH

Zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, tubingi, hantle, bosu, piłki. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką!

 

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)

Zajęcia TBC zawierają  proste pojedyncze ćwiczenia wzmacniające z wykorzystaniem różnych przyrządów tj.  piłki, ciężarki, gumy, stepy czy ekspandery – wykonywane są zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej. Skuteczność TBC polega na wielu powtórzeniach tych samych ćwiczeń. Dzięki temu kształtują pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust. Zajęcia  kończą się rozciąganiem mięśni, które pracowały podczas zajęć.  Dzięki TBC nie tylko wyrzeźbisz mięśnie i ukształtujesz sylwetkę, ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii. Tego typu zajęcia przeznaczone są dla osób w każdym wieku i na każdym etapie zaawansowania treningowego.

 

STEP MIX

Proste zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stopni do ćwiczeń , oprócz silnego efektu poprawy wydolności fizycznej i koordynacji, wzmacniają mięśnie nóg i pośladków. Step jest punktem odniesienia w tworzeniu choreografii, która staje się świetną zabawą. Ta forma przeznaczona jest dla osób lubiących wyzwania choreograficzne przy fajnej, rytmicznej  muzyce.

 

Salsa